Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) este procesul de afectare a vizibilității online a unui site web sau a unei pagini web într-un rezultat neplătit al motorului de căutare web - adesea denumit "natural", "organic" sau "câștigat". În general, în lista cu rezultatele căutării, mai devreme (sau mai bine clasat pe pagina cu rezultatele căutării) și, mai frecvent, un site web, cu atât mai mulți vizitatori vor primi de la utilizatorii motorului de căutare; acești vizitatori pot fi apoi transformați în clienți.Search Engine

SEO poate viza diferite tipuri de căutare, inclusiv căutare de imagini, căutare video, căutare academică, căutare de știri și motoare de căutare verticale specifice industriei. SEO diferă de optimizarea motorului de căutare local, în sensul că acesta din urmă se concentrează pe optimizarea prezenței online a unei companii, astfel încât paginile sale web să fie afișate de motoarele de căutare atunci când un utilizator intră în căutarea locală a produselor sau serviciilor sale. În schimb, echipa se concentrează mai mult pe căutări naționale sau internaționale.

Ca o strategie de marketing pe Internet, SEO analizează modul în care funcționează motoarele de căutare, algoritmii programați de calculator care dictează comportamentul motorului de căutare, ceea ce caută oamenii, termenii de căutare efectivi sau cuvintele cheie introduse în motoarele de căutare și care motoare de căutare sunt preferate de publicul țintă.

Seo Optimizarea unui site web poate implica editarea conținutului acestuia, adăugarea de conținut, realizarea de cod HTML și codarea asociată, pentru a crește relevanța acestuia pentru anumite cuvinte cheie și pentru a elimina barierele din calea activităților de indexare ale motoarelor de căutare. Promovarea unui site pentru a crește numărul de backlink sau link-uri de intrare este o altă tactică SEO.

Până în mai 2015, căutarea pe mobil a depășit căutarea pe desktop. În 2015, sa raportat că Google dezvoltă și promovează căutarea mobilă ca element cheie în cadrul produselor viitoare. Ca răspuns, multe branduri încep să adopte o abordare diferită față de strategiile de marketing pe Internet.